BIM Consultancy en Advies

Revit Helpdesk

 

MdR Advies heeft grote expertise op het gebied van Autodesk Revit. Dit resulteert in het feit dat Ing Martijn de Riet één van de zeer weinige onafhankelijke houders is van het Revit Certified Professional Certificaat. Dit certificaat is een kwaliteitskeurmerk van Autodesk wat u als klant de zekerheid geeft van onze kennis en kunde op dit gebied. Zie voor een volledige lijst van gecertificeerde professionals: http://autodesk.starttest.com

 

Om onze klanten optimaal te kunnen ondersteunen op het gebied van Revit is in 2007 een helpdeskabonnement ingesteld. Dit abonnement maakt het mogelijk om vragen en problemen bij MdR Advies neer te leggen om deze te beantwoorden en op te lossen. Deze service is uniek in Nederland.

 

Wat houdt het in?

 

U heeft Revit net aangeschaft en wilt hiermee gaan werken. U heeft uw cursussen gevolgd maar loopt in uw projecten toch tegen problemen aan.

U heeft Revit al een tijd in gebruik en kunt met de basisfuncties goed overweg, maar wilt hier meer mee gaan doen. Alleen loopt u bij de ontwikkeling van nieuwe Families, werkmethodes en dergelijke tegen problemen aan die u niet zelf opgelost krijgt.

U bent gevorderde gebruiker maar wilt desondanks nog meer uit het pakket halen. U wilt uw kennis niet altijd delen op publieke (internet)forums maar toch uw vragen stellen aan een expert.

 

In al deze, en meer, situaties kunt u gebruik maken van de Revit Helpdesk. U stelt uw vraag en MdR Advies zorgt voor een oplossing. De vragen kunnen op drie manieren worden gesteld:

 

  • telefonisch via 0411-671151 of 06-24283175
  • per mail via revithelpdek@mdr-advies.nl
  • of via gebruik making van Teamviewer software waarmee MdR Advies op afstand kan inloggen op uw systeem.

 

Hoe werkt het?

 

U stelt uw vraag. Wij geven het antwoord. Dit antwoord kan grofweg bestaan uit één van de volgende mogelijkheden:

 

  1. Het antwoord kan in relatief korte tijd worden gegeven. Veel problemen binnen Revit zijn op te lossen door een frisse blik of een net iets andere benadering van het probleem. In dit geval is het vaak mogelijk de oplossing in korte tijd aan te dragen.
  2.  Het antwoord duurt langer om te verkrijgen. Het kan zijn dat u een ingewikkeld of lastig probleem heeft waarbij ook wij tijd nodig hebben om het op te lossen. In dit geval krijgt u hiervan altijd bericht van met hierbij een opgave van benodigde tijd en bijbehorende kosten.
  3.  Uw vraag is niet op te lossen. Het gebeurt de besten: u wilt iets wat niet mogelijk is binnen Revit. In dit geval geldt: no cure, no pay. Als MdR Advies geen oplossing kan geven, kost het u ook geen geld. Hiernaast houden wij voor u in de gaten of er in toekomstige versies van Revit wellicht wel oplossingen voor uw probleem voorhanden zijn.

 

Vanzelfsprekend moeten uw bedrijfsgegevens veilig zijn bij MdR Advies. Hierom hoort bij ieder helpdeskabonnement ook een Non Disclosure Agreement. MdR Advies behandelt alle vragen en gegevens als volstrekt geheime informatie. De door u aangeleverde bestanden zullen op geen enkele wijze worden gebruikt behalve voor het oplossen van uw vragen.

 

Wat kost het?

 

De Revit Helpdesk is er in twee tariefplannen:

 

  1. Jaarlijkse subscription, kosten 600,- exclusief BTW per persoon per jaar.
  2.  Facturatie per uur. De kosten bedragen in dit geval 70,- per uur exclusief BTW en wordt per minuut afgerekend. Bij vragen die minder dan 30min duren om te beantwoorden wordt vooraf geen prijsopgave gegeven. Bij vragen die meer tijd kosten krijgt u vooraf een prijsopgave.

 

Voordelen op een rij

 

Geen kosten voor kennis die u toch niet gebruikt zoals vaak wel bij een generieke cursus gebeurt.

  • No Cure, No Pay
  • Snelle reactietijd
  • Volledige vertrouwelijkheid

 

Meer informatie en afsluiten helpdeskcontract

 

Voor meer informatie of het afsluiten van een contract neemt u contact met ons op.